expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lauantai 29. kesäkuuta 2013

*MY BIRTHDAY*

Tänään täytin 26 v. Hui :) Onneksi lapsenmielisyys on pysynyt ja tulee pysymään. Päivä lähti käyntiin aika napakasti poikien jalkapalloturnauksella. Ei seurattu tyttöjen kanssa kaikkia pelejä vaan lähdimme Lahden keskustaan viettää tyttöjenpäivää ja syömään hyvät pihvit.

Illalla melkein koko perheen voimin Loiste ravintolaan nauttimaan maisemista ja lohileivistä. Jälkkärit vedettiin Fazerissa.

Arkkitehtuurijutustelun lisäksi pöytäkeskusteluun kuului mm tämä:

Mieheni: -mitä muuta kuin Fazerin leivos on Budapest?

Kaikkien piti vastaa ja mä aloitin:

Minä: - hmmm...mä luulen et se on se Dublinin pääkaupunki. :D

MORO!!

Ihana ja lämminhenkinen päiväni kuitenkin oli. Mulle laulettiin jopa kolme kertaa "hyvää syntymäpäivää" eka tytöt (yksi lauloi ja toinen beatboxas), sit mieheni nuorin poika yksin ja viimeiseksi sängyssä lauloi rakas mieheni :) <3

Deryalta sain lahjaksi California opaskirjan ;) *wink wink* <3

ps. Koko mun synttäripäivän asu on H&M matskuu. Joten muistakaa että tyylikkyys ei ole kiinni rahasta. Halvalla voi repäistä jopa paremmin ;)







Hattu- H&M
Paita- H&M
Hame-H&M
Kengät-H&M




Korvikset-Vero Moda
Tytöt <3













5 kommenttia:

  1. Du hade en super födelsedag <3 Hoppas California boken var bra :)

    VastaaPoista
  2. Hyvää syntymäpäivää vähän jälkikäteen ja tyylistä olen aivan samaa mieltä:)

    VastaaPoista
  3. Hyvää syntymäpäivää:) Onko matka Kaliorniaan tulossa?



    VastaaPoista
  4. Hyvää synttäriä muru!
    Me palataan ensi vkolla Sveitsiin joten ilmoittele ku olette taas siellä päin, pus. <3
    -H-

    VastaaPoista
  5. Oh laa, miten nätti onkaan tyttö, kun tukka on auki! Miss u -Mai

    VastaaPoista