expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tiistai 18. helmikuuta 2014

Esittelyssä poikani & mieheni

Sain hyvin napsittua muutaman asukuvan herkullisesta miehestäni kun hän oli karannut vanhainkodistaan :D...Sellaista se on kun on valinnut eläkeläisen..papparaisen (ainakin vauva.fi av-mammojen mielestä) On väistämättäkin tullut selailtua näitä kiivaita keskusteluita netissä :) . Mä kuitenkin suosittelen kaikille vähän vanhempaa miestä ;) 10 vuotta on täydellinen ikäero.

Esittelyssä myös meidän suloinen Luca <3














14 kommenttia:

  1. Luca söpöläinen<3

    VastaaPoista
  2. Voi kun pieni on söpö!

    VastaaPoista
  3. Pikkumies on jo ilmeisesti ottanut haltuun sun uuden auton avaimet..? Tyyppi haldaa selkeesti tyylitajun! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. väkisinkin kun mun seurassa pyöriii päivät pitkät ;))) :D

      Poista
  4. Luca on kyllä niin suloinen !
    Hahaha olen joskus lukenut noita keskuteluja(en tosin sinusta) tuolla vauva.fi, niin naurattaa vaan kuinka hulluja juttuja sielä kirjoitetaan :D sellasista hullujen jorinoista kenenkään olla moksiskaan!:) ja perään vielä astetta tyhmempi kysymys... Minkä merkkiset noi miehesi Kengät ovat... Oon tuota merkkiä nähnyt nyt jo niin paljon kaikki alla että haluan nyt tietää mikä se on :D
    -v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on just näin..minulle/meille iltaviihdettä :)

      Mieheni kengät ovat New Balance merkkiset. Mieheni lempparit monen vuoden takaa..meillä kotona seisoo "muutama" kenkäpari noita..eri väreissä. Mulla yhde new balancen juoksulenkkarit..mut nyt kai jou buumi että kaikilla on tollaset.

      xx

      Poista
  5. Suloinen pikkumies ja isommassakaan ei varmaan mitään vikaa :)
    Sun viimeaikaiset postaukset on ollut kivoja ja toivottavsti olet päättänyt jättää ne provot pois blogista, niistä kun jäi turhaan paha maku monelle ja sinusta "tyhjäpää nousukas" kuva.
    Diggaan sun tyylistä yhdistellä halpaa&luxusta, saan paljon ideoita myös omaan pukeutumiseeni.
    Samoin ruokapostaukset maistuu aina :)
    Kivaa keskiviikkoa, nauttikaa elämästä <3

    VastaaPoista
  6. Voi miten suloinen Luca on :)

    VastaaPoista
  7. Hei, miksei miehestä ole kasvokuvia?! :(

    VastaaPoista
  8. Sä oot kyllä niin asennemuija :D tarkotan sillä siis hyvää. Mun miesystävä on mua 17v. vanhempi, eikä haittaa yhtään! Hän on täydellinen, aikuinen mies ;) Iällä ei oo mitään väliä.

    Poikasi on niin suloinen<3 ihanan väriset silmät.

    Terveisin, Lilia

    VastaaPoista
  9. Tyylikkäät addut pikkumiehelläsi:)

    VastaaPoista
  10. 10 vuotta on juuri sopiva ikäero! Mun vanhemmilla on just sen verran ikäeroa ja onnellisesti ne on ollut naimisissa jo yli 20 vuotta :)

    VastaaPoista