expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Min stund.

Det var super skönt att sitta i badet o bra njuta av tystheten och varma badet.
Klart att ja drack ett glas champagne medan jag bläddra i olika tidningar. 




Denna underbara kräm gör era fötter mjuka som bara vad!!! Ljuger inte :) Dessutom borde man varje kväll kräma in sina fötter o ben, speciellt nu när det är vinter ( huden är så torr).  Varje gång jag krämat in mig går jag fram till min man o säger att se nu hu mjuk jag är :D hahah.


SOV GOTT KÄRA <3

13 kommenttia:

  1. ..heter de int att smörja sig in? Kräma va nytt för mig :) Alltid kan man lära sig någå nyt..! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo...men vi ha alltid hemma använt att man "krämar" in sig :)

      Poista
    2. De låter faktiskt mysigare! :) Ja måst kanske stjäla den sägelsen.. hihi ;) Tack för tipset av krämen förresten! Ha en fin dag.

      Poista
  2. Varför är den här bloggpost pa svenska?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. För att de va nån läsare som önska att jag sku skriva en på svenska :)

      Poista
  3. härligt att du skrev på svenska! jag läser gärna mera, man får en hel annan känsla av dig! ;)
    ha en superfin dag :) xx -k

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. De faktist sant! Månne de int kommer mer på svenska ännu. Tack <3 va trevligt att du tyckte om!!
      Ha en skönt kväll! Vi kom igår till Finland. Ja e sååå glad :))

      Poista
  4. "Kräma sig" kan också komma från turkiska "krem sürmek" eller "kremlenmek" i er familj. / turken

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa, de sant. Men min "kräms sig" kommer nog från mamma :D

      Poista
  5. miksi kirjotat ruotsiksi? onko sun vanhemmat jostain turkista vai mistä? :) oot upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mua pyydettiin et jos voisin kirjoittaa joskus jonkun postauksen ruotsiksi. Nyt sitten tein sen :)
      Mun äidinkieli on ruotsi. Koulut olen käynyt ruotsiksi ja Lucalle puhun ruotsia. Eli äitini on suomenruotsalainen ja isänion turkkilainen. Puhun myös turkkia. Kotona meillä puhuttiin kolmea kieltä. Isä puhui turkkia meille ja äiti ruotsia. Äiti ja isä keskenään puhuvat suomea. Isäni ymmärtää ruotsia hyvin, mutt ei puhu sitä. Äitini taas osaa puhua turkkia (hän opetteli sen sillon aikoinaan)

      Et semmoinen tarina :)

      Kiitos ;)

      Poista
    2. kiitos vastauksesta! :-) oon vasta vähän aikaa sitte löytäny sun blogin,enkä kaikkia postauksia ole vielä ehtinyt lukemaan,niin jäi nämä asiat vaan häiritsemään hih ;-) mut onni on kyllä se,kun osaa useita kieliä! opetatteko lucalle suomea ollenkaan?:-)

      Poista
  6. jeejeee!! mera på svenska, du låter mera levande så <333

    VastaaPoista