expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torstai 30. tammikuuta 2014

Lucan tempaukset

Lucan viikkotapahtuma

-Luca on laittanut päänsä printteriin.

-Luca on myös testannut kuinka hänen oikea ja toimiva Samsung puhelimensa kestää astianpesukoneen käyttöä. 
(huomasin seuraavana aamuna kun hääräilin hiljaisuudessa, että mikä ihme tärinä jostain kuuluu...no puhelinhan se siellä astainpesukoneen sisällä tärisi) Ihme että toimi vielä silloin..enää ei kyl toimi.

-Luca on "siivonnut" eli järjestellyt hänen mielestään siistiin kuntoon huoneensa. (kaikki tavarat pitää olla heitettynä lattialle)

-Luca on näppärästi käynnistänyt auton itse.

- Luca on itsestään vienyt joka päivä minun ja iskän sukat kodihoitohuoneen pyykkikoriin.

-Luca on kaupassa muistanut ääneen huutaa "KAKKA" kun on kuullut jonkun pierutyyppisen äänen ja samalla osoittanut minua (pyllyäni) :D

- Luca on ahkerasti myös kuivannut hiuksiani omalla syystemillä.

- Luca on kaupassa auttanut minua ojentamalla tavaroita käteeni ja sen jälkeen viemällä tyhjät  lasten kauppakärryt itse paikoilleen. 

-Minä äitinä olen muistanut nauttia näistä kaikista hetkistä ja vaikka joskus liian menokasta tämän kaverin kanssa onkin ja välillä on nuudelikulho lattialla kun on liian nopeat kädet pikkuherralla, niin viimeistään illan päätteeksi jaksan nauraa kaikille tapahtumille <3

ON MAAILMAN PARASTA OLLA ÄITI JA MYÖS MAAILMAN PARASTA OLLA JONKUN KULTA JA ELÄMÄN NAINEN <3










27 kommenttia:

  1. Ihana Luca!! <3 tää oli huippuhauska postaus! :)

    VastaaPoista
  2. Aaaawww liikkis! Tulee melkein vauvakuume tätä myöten :D

    -Anastacia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe..jos tulee oikein paha vauvakuume niin palaa mulle. Osaan myös rauhoitella ja ehkä jopa karkottaa pois kuumeen :D

      Poista
  3. Sun blogi on paras <3 voitko laittaa tänne seuraa sähköpostilla toiminnon? lukisin blogiasi sitä kautta jos voisin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS! Voin laittaa, mut osaatko sanoa miten se tehdään? mä oon maailman huonoin muokkailee täällä yhtään mitään ://

      Poista
  4. Didem, olet ihanan aito tyyppi. Elämäsi kuulostaa täydelliseltä..

    VastaaPoista
  5. Voi ihana pieni luca <3

    VastaaPoista
  6. Ai miten ihana pieni poika :) Kiva lukea tällaisia hyvänmielen postauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) niin tää oli kyl hymyn aikaan saava postaus! Hyvät vloput <3

      Poista
  7. Ihan super-mainio Luca! :) -M

    VastaaPoista
  8. Millä perusteilla valitset mihin kommentteihin vastaat? Pidän blogistasi, mutta voisit huomioida kaikki kommentit ja vastailla niihin, vaikka aina ennen kun edes teet uutta postausta. Mukavaa viikonloppua teille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin pitäisikin. Tämä on heikoin puoleni tämän blogin suhteen...en istu ja valitse kenelle haluan vastata... Kauheeta sanoa mut vastailen miten sattuu, ilman mitään syytä. Olen todella huono vastaamaan jos en heti kommentin tultua kirjoita takas. Hyvää alkanutta viikkoa. Olen tänään tulossa Helsinkiin <3

      Poista
  9. siis onko lucalla, tai oliko lucalla oma kännykkä?

    VastaaPoista
  10. Olet päässyt pitkälle kauneutesi avulla, näytät aivan kreikkalaiselta jumalattarelta! pari lisäkiloa ei olisi pahitteeksi mutta kelpaisit kyllä tuollaisenakin minulle t. mies 35v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laittaako didem ite näitä kommentteja tänne? :D

      Poista
    2. Heippa sinä toinen anonyymi..tuntuu aika surulliselta se että jos joku sattuu sanomaan minusta jotain positiivista, niin on teitä jotka ajattelee että se olen minä itse joka latelen kehuja. Kiitos mulla ei ole tarvetta kirjoitella itselleni täällä blogissani tai missään palstoillakaan. Enkö mä sun mielestä voi saada kehuja joltain??

      Poista
  11. Ihanan suloinen pikkumies ja hauskasti äiti kirjannut tempaukset ylös :).

    Äitiys on parasta :). Itse aikanani kirjasin joitakin hassuja lasten lausahduksia ylös, eihän niitä myöhemmin enää muista - valitettavasti. Noh, kirjaaminen kyllä arjen kiireessä neljän lapsen äitinä jäi, mutta piirustukset ja askartelut talteen aarrelipaston laatikkoon ja kuvia paaaaaljon lapsista ;).

    Terkkuja Aurinkorannikolta ;)!

    t. Minna (www.villahummelholm.blogspot.com)

    VastaaPoista
  12. Ihanan suloinen pikkumies ja hauskasti äiti kirjannut tempaukset ylös :).

    Äitiys on parasta :). Itse aikanani kirjasin joitakin hassuja lasten lausahduksia ylös, eihän niitä myöhemmin enää muista - valitettavasti. Noh, kirjaaminen kyllä arjen kiireessä neljän lapsen äitinä jäi, mutta piirustukset ja askartelut talteen aarrelipaston laatikkoon ja kuvia paaaaaljon lapsista ;).

    Terkkuja Aurinkorannikolta ;)!

    t. Minna (www.villahummelholm.blogspot.com)

    VastaaPoista
  13. Mäkin oon miettinyt että millä perusteilla vastaat..voisit vähän panostaa;) onks sulla vauvakuumetta tai onks teillä suunnitelmissa toista lasta? Haluaisin saada vastauksen:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Mä just vastasin edelliselle että tämä on heikoin puoleni täällä blogissa.Olen todella huono vastaamaan. Välillä istun sit tuntikausia ja vastailen kaikille..koska olen jättänyt vastaamatta. Jos en heti vastaa kommenttiin kun se tulee, niin se helposti jää sitten. Mä oikeasti yritän tsempata ja näyttää sen että arvostan teitä. Mulla sama ongelma fbookin, viestien, sähköpostien kanssa..olen maailman huonoin vastailemaan! :/

      No mitä tulee vauvakuumeeseen...heh. EI OLE ISOLLA :D oikeasti, mulla ei ole yhtään vauvakuumetta. Me eletään sen verran liikkuvaista elämää että sekin varmasti vaikuttaa asiaan. Haluan nauttia Lucasta..maybe later :)

      Poista