expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Kirppis löydöt ja mun hauskat tarinat



Mä esittelin mun miehelle aivan haltioissani lauantaina tehtyjä löytöjäni. Ensimmäiseksi kerroin minisalkusta, jonka Luca sai antiikki myyjältä. Salkku on aito 1920 luvun koulupoikien koulusalkku. Se on älyttömän komea Lucalle ja mä saan sinne esim ipadinkin mahtumaan :D en mä kyl ipadii ikinä minnekkään vie, mut silti! Luca se vasta suloinen onkin tuo "TALKKU" kädessä. Luca kutsuu "talkkua" joka aamu. Noniin..no tästä salkusta mieheni oli innoissaan, samoin myös mun vintage italian shoe formseista jotka ostin samalta antiikkimyyjältä. Mieheni oli iloinen puolestani että löysin sellaiset. Mullahan toivelistalla vielä sellainen aito malli/sovitusnukke. Kaksi upeeta on tullut vastaan, mutta hinnat turhan korkeat. Mun kenkämallit on oikeassa paikassa nytten, eli minun kotoa, minun vaatehuoneen lasiessalaatikossa, josta ne näkyy kauniisti. 

Noh nyt tulee se hauska kohta..kun oli hatun vuoro..niin tää yks melkein purskahtaa nauruun ja kysyy olenko liittynyt meidän Kantonin soittokuntaan. Hän siis väittää että olen ostanut jonkun soittokunnan hatun. Hän päättelee tämän tuosta kultaisesta merkistä :D illalla mä sit puin sen hatun kotona päälleni ja astelin käytävää pitkin kuvitteellinen trumpetti suussani ja marssintapaiset askeleet olkkariin mieheni luo  :D 

Hattu maksoi vaan 3 frangia, koska se nainen sanoi että se on niin pieni ettei sovi kenenkään päähän, ei edes mun. Vastasin, don't worrie kuules..mun hiukset hämää vaan, pääni on kuin linnunpää :)) se on oikeesti tosi tosi pieni. Kukaan ei vaan näe sitä koska mun tuuheat hiukset peittää hyvin. Hattu mahtui..on se aika nafti, mut kiva. 

Sellainen päivä! Reipasta keskiviikkoa teille <3 Muistakaa se hymy vaikka sille spårassa istuvalle papalle antaa..tai jos samassa kahvijonossa on tyttö hienoilla kengillä niin kerro hänelle se ääneen. Hän luultavasti muistaa tämän koko loppupäivän hymy naamassa.

Mä lähden nyt Park Hyattiin nostelee kalliita vaatteita ja turkkeja boxeista. Today is the trunkshow for Vicedomini! Mulla olis muutama kappale syksy/talvi mallistosta jotka heti haluaisin. 

ainii..ekassa kuvassa mun asukuva lauantaina. Kaikki muu paitsi neule on ZARAA ;) what a surprise!

3 kommenttia:

  1. Hahaha...ihanat tarinat ja Luca on niin söpö tuon "talkkunsa" kanssa :) Mukavaa viikonjatkoa, täältä kylmästä suomesta :)

    VastaaPoista
  2. Hahahah oli aivan ihanan viihdyttävä postaus - kiitos Didem! <3 ja tuosta hatusta :'D miehesi joutuu pettymään, koska hattusi on merkin perusteella conte of florencen joka on laadukas italialainen vaatemerkki :DD teillä näyttää olevan hauskaa perhe-elämää keskenänne ja se jos mikä on tärkeintä!! Olet sähdehtivä ja aidon oloinen nainen! Oot aivan mahtava tyyppi! Xoxo

    VastaaPoista
  3. Oot aito ja ihana, loistoblogi! -Niina

    VastaaPoista