expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torstai 28. marraskuuta 2013

MIEHILLE ARMEIJA. NAISILLE HIERONTA JA RAPSUTTELU KOULU ;)

Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt että pitäisi kirjoittaa yhdestä aiheesta ja nyt sitten päätin jakaa ajatukseni :)

Aihe: HIERONTA ja RAPSUTTELU!

Mun mielestä jokaisen naisen pitäisi vaikka käydä hierontakoulu, jossa opetellaan koskettelun jalo taito.  Mä annan usein päähierontaa, jalkahierontaa, muuten vaan rapsutteluu mun miehelle. Kun miehet käy armeijan niin naiset vois käydä kodinhoito/hieronta kurssin. Jollain ihmisillä on vain luonnostaan kosketus sellainen, että menee ihan kananlihalle, mutta sen voi varmasti myös opetella ja sitä kautta  tuottaa mielihyvää rakkaalleen :) 

Mä en ole käynyt mitään kursseja, mut joskus kun tänne Sveitsiin muutettiin katselin jotain vkl kursseja ja harkitsin osallistuvani ihan vain omaksi iloksi kurssille. Hieron kyllä hyvin, mutta mua ei yhtään haittais opetella se ammattilaiselta. Pidätte mua varmaan ihan hulluna, mut näin mä ajattelen. Vaikka olisin uranainen, niin persoonani ei muutu miksikään, eli nyt ei ole kyse siitä että minulla on päivät pitkät aikaa miettiä tällaisia höpö juttuja, vaan koen aidosti että naisen olisi hyvä käydä oppikoulu siitä kuinka olla hyvä tyttöystävä/vaimo ja kodin hengetär. Kaikille se ei sovi, mutta kun tunnen ihmisiä jotka ei edes omista kotonaan pölynimuria..niin on hieman erikoista. 

Ja miehet?!! jos joku mies tätä lukee..onhan se nyt aina kotiinpäin kun oma nainen antaa päivän päätteeksi rentouttavan päähieronnan.



ps. miehelläni on sellainen erikoinen juttu, että aina kun ollaan autossa niin pidetään usein toisiamme kädestä kiinni ja sit hänen kysnien alta pitää kaivaa. 

Tässä samalla pitää kertoa että sain uuden macin pari päivää sitten ja selailin vanhoja kuviani, josta löysin tuon alla olevan Chanel kuvan. Sinä päivänä tavattiin mieheni kanssa ekan kerran. Tai viikkoa aikasemmin mieheni oli bongannut mut Teatterin vipistä ja kysellyt kuka olin ja tiesi että olin menossa siis juhliin seuraavalla viikolla..jonne hän sitten kaverinsa kanssa tuli kuokkailee :) hihihii...and still going strong <3


19 kommenttia:

  1. Voisitko esitellä sun chanel tavarat? :)

    VastaaPoista
  2. Olet niiiin kaunis;)

    VastaaPoista
  3. Tää on järjettömän hyvää viihdetta tää blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joojoo!! kaikkineen "BULIMIA" tarinoineen ja rapsuttelukouluineen :D hahahahahh

      Poista
  4. aattelin vain tulla sanomaan että luca on ehkä sulosin lapsi ketä oon ikinä nähnyt :) aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä..Kiitos <3 vaikka en oliskaan Lucan äiti niin kyl mäki sanoisin et on mega suloinen ja viihdyttäjä ainesta löytyy...puss

      Poista
  5. Siis kai toi oli ihan läppää (toivottavasti!)? Vai elätkö jotain hemmetin 50-lukua?

    VastaaPoista
  6. Haha, mäkin tykkäisin kyllä olla kunnon kodinhengetär ja pitää miehen tyytyväisenä, mutta helpommin sanottu kuin tehty! Miehelle jos teen jotain, niin yleensä toteaa, että osaa kyllä itsekin :P Että koita siinä sitten toista miellyttää. Eikä tykkää olla hierottavanakaan, muuten arjessa ei kyllä hellyydenosoituksia säästellä puolin eikä toisin. Huomenna kyllä aion leipoa kakun, mutta syötän sen kavereille kun mies ei niin välitä herkuistakaan. Mulla on selkeesti aika outo mies :D Mutta tosi ihana <3

    Myös mun lapsuudenkodissa on ollut tosi perinteiset roolit, äiti on ollut kotiäitinä ekasta lapsesta asti, ja isä tehnyt töitä yrittäjänä pitkää päivää. Ehkä sen takia jaan vähän samoja näkemyksiä sun kanssa. Mä oon kyllä menossa takas töihin kun nuorin täyttää 3, mutta en kyllä panis pahakseni jäädä kotiinkaan jos ois mahdollista ;)

    VastaaPoista
  7. Jäin miettimään kauanko ootte nyt ollu yhdessä sun miehen kanssa? :) Ja oon samaa mieltä tosta hieronnasta :)

    VastaaPoista
  8. Meillä mies hieroo ja hellii, tekee ruokaa ja on täydellinen kodin hengetär -ja ollaan onnellisia! :D Miehet hierontakouluun vaan, samaa mieltä kanssasi! ;)

    VastaaPoista
  9. Oot ehkä tai no varmasti kaunein nainen ketä oon ikinä missään nähnyt.. :O tuo alin kuva on aivan uskomaton!!!

    VastaaPoista
  10. sekä naiset että miehet sais hieroo kumppaneitaan enemmän! hieronta on mun mielestä kaunis ele osoittaa läheisyyttä ja kiitollisuutta ja kaiken lisäks jokainen osaa hieroa ;) hieron usein poikaystävääni, joka taas on loistava kokki ja hemmottelee minua dinnereillä :)
    ja oot ihan törkeen kaunis ja tyylikäs tossa chanel kuvassa! lisää sitä vink vink ;)

    -k

    VastaaPoista
  11. Den där sista bilden är såååå bra,säkert den bästa bilden jag sett på dig. Kunde vara en cover på nån tidning!
    -J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oon aivan samaa mieltä. Toi viimeinen kuva on ihan huippu. Ja muutenkin, tuo sinun muutaman vuoden takainen vaatetus, menisi ihan hyvin tänäkin päivänä. IHANA OLET<3

      Poista
  12. Miksi juuri naisille? Miksei myös miehille? Eiköhän suurimpaan osaan normaali parisuhteista kuulu ihan molemminpuolinen hyvänä pito, sekä naisen että miehen puolelta. Ilman että tarvisi jotain naisille suunnattua hierontakoulua käydä. :D Ihan parasta viihdettä tämä blogi, tosiaan.

    VastaaPoista
  13. Meillä mies hieroo ja rapsuttelee. Itse käyn 8h päivässä töissä ja mieheni on kotona. Vastapainoksi hieromiselle annan miehelleni jotain muuta;) en koe että minun pitäis mennä hieronta kouluun koska mieheni on käynyt armeijan. Mutta kukin tyylillään, me ihmiset olemme erilaisia ja tyydytämme miestemme tarpeet eri tavoilla:D kukin siis tyylillään! Mukavaa joukun odotusta sinulle Didem! Onko muute lahjoja jo hankittu? Mitä olet mieheltäsi toivonut lahjaksi?:) -N

    VastaaPoista
  14. siinä mielessä suomalaiset naiset eivät elä didemin kanssa "samassa maailmassa" kun täällä enää harvat naiset ovat taloudellisesti riippuvaisia miehestään. tottakai jos miehellä on lompakon avain, sitä hieroo, pukeutuu ja kokkaa että sitä lompakkoa lovea raoitettaisi. suomessa (luojan kiitos) naiset tienaavat miesten kanssa samoilla aloilla suhtkoht tasaisesti, joten kumpikaan sukupuoli ei varmaan vasten tahtoa halua olla riippuvainen toisesta taloudellisesti. mutta kaikkea onnea elmääsi, toivottavasti onnenne jatkuu !

    VastaaPoista
  15. Minä olen myös nainen joka tykkää hieroa, rapsuttaa, suukotella paljon miestään. Olen aina ollut sellainen ja mies oppinut hyvälle koska vinkkaakin usein että voistiko vähän hieroa..
    Hieroo kyllä itsekin mutta minusta ihana illalla sängyssä kietoutua häneen ihan kiinni ja samalla hellästi hieroa selkää tai rapsuttaa päätä. Varma juttu että uni tulee nopeasti :)
    Minä en ole tätä oppinut kotoani, äitini ei oolut yhtään samanlainen mutta olen hoivaava luonne ja saan tästä itselle hyvän mielen kun näen toisen nautinnon. Elisa

    VastaaPoista
  16. Suomalaismiehet hakee Thaimaasta palvelualttiita naisia tyydyttämään tarpeitaan. Naiset siivoo, kokkaa, hoitaa lapsia, hieroo vähän hartioita, tuo olutta ja mitä vaan mies keksii pyytää. Palkkioksi mies raottaa lompakkoa ja antaa rahaa esim. shoppailuun. Mua on aina surettanu nää naiset, mut ehkä ne on kumminki onnellisia... Sä vaikutat ainakin onnelliselta vaikka sun tilantees on ihan sama. Pitää tehdä kaikenlaisia temppuja, ettei mies pistä lompakkoa visusti kiinni.

    Mä kans tykkään antaa hierontaa miehelle ja kaikkea muutakin kivaa, mutta myös mun mies antaa mulle hierontaa ja hemmottelua. Aika tasapuolisesti toisia huomioidaan. Mun mielestä se kuuluu normaaliin parisuhteeseen. Mä en pystyis elämään niin, että olisin täysin riippuvainen mieheni rahoista. Itse tienaan vähemmän kuin mieheni, jonka tuloilla voisimme elää ihan hyvin vaikken kävisi töissä. Arvostan kuitenkinnaisten itsenäisyyttä ja pyrkimystä päästä omin avuin eteenpäin elämässä. Tienaan itsekin hyvin, joten voi shoppailla ihan rauhassa ilman miehen lupaa.

    No kukin tyylillään. Toiset valitsee miehen siivellä elämisen. Musta se kuulostaa kamalan vanhanaikaiselta ja jopa ahdistavalta.

    VastaaPoista