expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Guccigirl

Syön samalla tässä aamupalaa. Tänään lautasellani on pieni annos puuroa (ilman lisukkeita..vähän kohmettunut, nammm) mä tykkään eniten sellasesta puurosta joka oikeastaan on jo ihan kylmää, koska seissyt siinä niin kauan. Puuron reunat on parhaimpia..en osaa selittää, siis lauatasen reunoilla oleva puuro maistuu paljon paremmalle kun keskellä oleva.
-tulipahan pitkä selostus puurosta. Nyt sitten tiedätte minusta tämän todella tärkeän asian. Puuron lisäksi maistelen tuoreita mangoviipaleita ja ananaskuutioita. Juon mustaa kahvia. Mulla ei niin monipuolinen breku tänään, terveellinen kuitenkin.
Mun piti leipoo pikasämpylöitä, mutta vehnjauho on päässyt loppumaan (tai sitä oli 1,5 dl jäljellä) enkä jaksanut juosta kauppaan.

Mitä te ootte syöneet tänään? Jakakaa tänne..kiva lukea muiden aamupala annoksia.

Tämä on ollut perhekeskeinen viikonloppu. Luca on ollut keskipisteenä ;) Eilen kävin Bürkliplatzin lauantai kirppiksellä ja tein kaksi löytöä. Esittelen ne myöhemmin. Mä oon kyllä niin hyvä löytää juttuja..mun mielestä oikeesti olen!!

Perjantaina kävelin askartelukauppaan. Ostin mustan vihon ja mustan mustekynän.
Vihko tulee olemaan  my blog journey. Sit kun olen keinutuoli mummo, voin palata hehkeisiin ura aikoihini :)))) Tuo vihko auttaa minua olemaan enemmän organisoitunut blogini suhteen. Tykkään ennemmin kirjoittaa paperille muistiinpanoja, kuin puhelimen muistiin.

No tämän postauksen julkaisemisen jälkeen sulkeudun hetkeksi kylpyhuoneseen. Kuorin kasvoni ja laitan naamion. Kylpyvaahto tuoksuu jo kylpyaammeessa :)

1 kommentti:

  1. Ihanan rento asu, jonka kruunaa kyllä noi nätit ballerinat! :) Mä tein tänään poikaystävälleni ja minulle herkkuaamupalan (josta muuten kuvia blogissani)! Itse jätin belgialaiset vohvelit väliin, mutta hedelmät ja karjalanpiirakka kylmäsavulohella maistuivat minulle paremmin :) x

    VastaaPoista