expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Brunch outfit

Heippa teille. Mä oon ollut mega busy siitä asti kun Suomeen tulin. Koneella käyn ekaa kertaa vasta nyt. Instagramii oon updeitannut aktiivisesti ja varmaan huomaatte että olen ollut "lomalla" :D Torstaina illalla oli Tres Bonesin avajaiset, dinneri @Gaijin, Erottaja night ja sen jälkeen Sharonin keikka. Perjantai ilta: tyttöjen dinneri, Showroom, Prive, Teatteri ja jatktot järkättiin mieheni kanssa Kämpin Paasikivessä. Lauantai ilta: Kämp, pitkä dinneri Kuusisaaressa josta taas Teatteriin pariskunnittain. Tänään: Siltanen brunssi ihanan Maijan kanssa, jokatuli Lontoosta tänne vlopuksi ja Lucan haku mun vanhemmilta. Mä oon pitänyt hauskaa ja mikä parasta, oon nähnyt teitä lukijoita eri tilanteissa kaupungilla <3. On ollut tosi kiva vaihtaa muutama sana kanssanne!!






  PIPO-FOREVER21, TAKKI-LA (kirppis) , T-PAITA-URBAN OUTFITTERS. PAITA-LOVE CULTURE, HOUSUT-ZARA, BOOTS-H&M, LAUKKU-YSL, AURINKOLASIT-DOLCE&GABBANA

4 kommenttia:

  1. Ihana asu, aivan huippu tuo kirppistakki! Lomailkaa oikein kunnolla ja nauttikaa läheisten seurasta <3

    VastaaPoista
  2. itse pyörinyt monissa samoissa paikoissa viikonlopun aikana,harmi ettei olla törmätty!
    -J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, harmi. No ehkä me keretään vielä tässä ennen joulua ;)

      Poista