expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tiistai 9. huhtikuuta 2013

Näin saat mehukkaan appelsiinin

Tällä tavalla on kiva syödä appelsiinia. Mikään ei jää sitkeesti hampaisiin kiinni ja appelsiini maistuu hyvin maukkaalle. Siitä asti kun opin tämän tämän tavan leikkaa ja kuoria appelsiini, niin olen tehnyt näin. Kiitokset menee mieheni siskolle, joka aikoinaan on näyttänyt tämän niksin veljelleensä :) Nyt sitten mieheni näytti tämän eteenpäin minulle ja minä olen opettanut monelle ystävälleni ja moni joka ei aikaisemmin ole appelsiinista välittänyt niin syö sitä, koska se maistuu paremmalle :)

Voi olla että monelle tämä on täysin tuttujuttu, mut mulle se ei ole ollut ja halusin nyt jakaa sen kanssanne.

Täällä sataa, joten mulla tiedossa kulmien trimmailuu ja sit vain kotona oleskelua.












    ..ja lopuksi imaisen mehut kuorista :)

Kokeilkaa tämä ja kertokaa mulle onko hyvä juttu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti