expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torstai 8. elokuuta 2013

3 tunnin loma ;)

Kaivoin tässä vanhoja mailejani ja löysin tämän. Ajattelin näyttää teille, kun on ollut puhetta kaikkialla tästä mieheni palvelemisesta :) :                                                                                                                                                                  "olisin todella kiinnostunut tästä assistentin pestistä siellä Sveitsissä. Olen reipas ja omatoiminen 25 v kaunis nainen. Rakastan ruoanlaittoa,pyykinpesua,vauvanhoitoa ja siivoomista. Miehen palveleminen on elämäni motto :D

Halit 

-d-"                                                                                                                                                                                                                   HAHA...Se oli semmoinen tyypillinen hassu rakkauden ja huomionosoitus keskellä päivää minulta hänelle. Ei saa ottaa liian tosissaan, jooko?! Sopi hyvin yhteen äskeiseen tilanteeseen, kun mieheni kävi jääkaapilla ja sanoi että tekis mieli herkkuja."Onko meille mitään?" Sanoin et jädee, sipsii, poppareita. Heti perään pomppasin ylös ja sanoin et mä voin tehdä herkkujälkkärin sulle nopeesti. Sit otin ainekset esiin pöydälle ja aloin vispailee kermavaahtoa :). En voi sille mitään et teen noita juttuja usein ja mielelläni, vaikka mullakin on muu juttu kesken niin se että voin tuoda nautintoa rakkaalleni/läheisilleni  niin teen sen ja jatkan vaikka omia töitäni yöllä sitten. Sen takia mieheni joskus aina minulle jaksaa mainita siitä että minua voidaan helposti hyväksikäyttää. Olen siinä eri mieltä, tyhmä en ole. Olen äärimmäisen nopea ja älykäs arvioimaan ihmisiä ja tilanteita.
Meillä oli siis 3 tunnin lomailuu Lucan päikkäreiden aikana. Tehdään usein itse pizzaa. Mieheni hoitaa pizzan ja minä teen lisukkeeksi vihreän salaatin. Pizza ei kaipaa hirveän monimutkaista salaattia, koska kaikki kasvikset löytyy jo pizzan päältä, mutta yleensä teen tuollaisen joka näkyy kuvassa. Salaattia, kurkkua, hunajamelonia, oliiveja ja pähkinöitä.

Oli niin herkullista. Syödessämme katsottiin Pomo piilossa sarjaa monta jaksoa. Painettiin napista kaikki sälekaihtimet alas ja olo oli kun "elokuvissa" :)) pötköteltiin sohvalla ja oltiin vaan. Se oli niin ihanaa ja teki hyvää meille.
Moni teistä luulee varmaan että mieheni on pajon poissa. Tosi asiassa kukaan tuntemani pariskunta ei ole näin tiiviisti yhdessä kun me. Koska mieheni tekee työt kotoa, joten olemme  koko ajan yhdessä. Varsinkin täällä Sveitsissä kun sosiaalinen elämä on rauhallisempaa kun Suomessa, sen huomaa kuinka toinen on siinä koko ajan. Toisinaan se on ihanaa, mut kyllä se myös on terveellistä että on omia menoja ja niitäkin meillä myös on. Olen tosi onnekas siinä että mun mies ei joudu töiden takia olemaan poissa. Anyways..meillä oli kivat 3 tuntia ;)) sit Luca heräsi ja alkoi siivoilee lattioita <3. ps. Tänään aamulla meillä kävi sisustussuunnittelija! 

2 kommenttia:

  1. Lucky husband. Minäkin hemmottelen miestäni monen mielestä liikaa (kotiäiti olen) ja hän sitten vuorostaan minua vaikka tekemällä teetä ja hemmottelemalla lahjoilla. Kumpikin on tyytyväinen ja vähäi meille.

    En tiennytkään, että miehesi tekee kotoota käsin töitä. Mukavaa että pystyy ja kiva että sinä pystyt matkustelemaan niin vapaasti miehesi kanssa, tekee varmasti hyvää parisuhteelle olla niin paljon yhdessä. Liian monet eroavat koska kasvavat erilleen vähäisen yhdessäolon takia.

    VastaaPoista
  2. Miehiä on ihana hemmotella, samoin lapsia! Mäkin usein teen perheelle vaikka mitä juttuja valmiiksi, pilkon hedelmäsalaatteja ym. Ja oikeastaan hoidan koko "cateringin". Niin mun äitikin teki! Ja teen niin, koska tykkään leipoa ja kokata, ja mies ei. Mies tekee sitten muita juttuja :)

    Ihanaa loppukesää Sveitsiin! -S-

    VastaaPoista